Jak to funguje?

Základní myšlenka

  • váš zákazník odebírá určitý druh např. nápojů (pivo, nealko...)
  • zaváže se k odběru určitého množství nápoje za určitou dobu
  • máte zajištěný odběr a poskytnete mu BONUS (peníze, vybavení apod.)
  • zákazník je motivován bonusem k dodržení smluvního odběru

Poskytnutý bonus

  • bonus program je součástí on-trade i off-trade formy prodeje
  • on-trade je přímý prodej (restaurace, hotely apod.)
  • off-trade je nepřímý prodej (obchody, řetězce apod.)
  • bonusem mohou být peníze, vybavení hospod, nebo nápoje zdarma

Uživatelé

  • management získává nový podklad pro své rozhodování
  • auditoři a schvalovatelé mají aktuální přehled provedených investic
  • obchodníci mají přístup k veškerým datům včetně souvisejících dokumentů

Vaši odběratelé

  • díky zákaznickému portálu mají možnost o bonus žádat přímo
  • sledují plnění smlouvy online
  • jasně vidí přínosy spolupráce s vámi

Proces tvorby bonusu

  • nastavení parametrů smlouvy
  • přiřazení odběratelů
  • nastavení plánů odběrů
  • zadání slev, výše investice
  • nastavení plánu výplat
  • přiřazení souborů
  • kontrola, odeslání ke schválení
  • schvalování/doporučení podle nastavených pravidel
  • různé úrovně schvalování
  • kontrola závazků, investic a předpokládaného zisku
  • notifikace schvalovatelů
  • poslední schvalovatel uzavírá schvalovací proces
  • upload smlouvy podepsané zákazníkem
  • paralelní procesy nutné pro aktivaci FB
  • (zadání do SAP, kontrola dalších osob...)
  • přesun do sledování
  • monitoring plnění závazků
  • sledování termínů a výše výplat
  • data skutečných odběrů přebíraných ze SAP nebo jiného systému
  • reporting dat - hromadný export
  • sledování končí zásahem uživatele nebo uplynutím účinnosti
  • rozšíření / úprava
  • ukončení
  • zrušení